26 maja 2016

Dzień Matki

Moja Mama odeszła w zeszłym roku :(
Ze względu na odległość nie mogę dzisiaj nawet zapalić świeczki na jej grobie. Jednak cały czas jest w moich myślach. Wspomnienia wracają też, kiedy oglądam biżuterię, którą robiłam specjalnie dla Niej. Czasem jako niespodziankę, czasem na specjalne życzenie... Wspierała mnie. Była pierwszą recenzentką nowych projektów. Właścicielką pierwszych "składaczków", rzemyków i pierwszej wyszydełkowanej przeze mnie bransoletki. Oto jej "najulubieńsze" biżutki, które zrobiłam.










2 komentarze:

  1. Nazywam się Klaudia. Stworzyliśmy nowy serwis Platforma Kreatywna przeznaczona dla utalentowanych artystycznie osób. Naszym klubowiczom oferujemy zniżki na produkty i usługi, informacje, warsztaty i darmowe pliki do pobrania. Serwis jest darmowy. Zapraszam Cię: http://platformakreatywna.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie :-)

    OdpowiedzUsuń