16 listopada 2014

Biżuteryjki dla WOŚP 2015

Dawno mnie tu nie było :-) Ale nie zapomniałam o blogu ani o Was.
Poświęciłam ostatnie kilka tygodni na przygotowanie mojej części projektu Biżuteryjek dla WOŚP.
Jak zapewne zauważyliście, na blogu pojawiły się banerki informujące w jakich projektach w tym roku biorę udział.
 Szydełkowanie bazy do męskiej bransoletki było zajęciem wręcz relaksującym :-)

Natomiast stworzenie części projektu do maski Kleopatry to było prawdziwe wyzwanie. Ujmując rzecz krótko, na początku  miałam wrażenie, że porwałam się     z motyką na słońce :-) Podjęłam się zrobienia elementu, którego w takiej postaci chyba nikt wcześniej nie robił. Nie miałam na czym  i na kim się wzorować (chodzi mi o gotowe prace beadingowe), mimo iż przekopywałam  przez tydzień czeluście internetu. I żeby rozwiać ewentualne wątpliwości - nie miałam zamiaru nikogo kopiować. Ale nie mając za wiele wiary we własne możliwości, chciałam znaleźć pracę, która będzie moją inspiracją. Ostatecznie moim niedoścignionym wzorem i inspiracją stała się sama matka natura :-)          
Na szczęście przy trzecim podejściu stwierdziłam, że nie taki diabeł straszny jak go malują.

Moja część jest już w drodze do "Matki Koordynatorki" projektu Kleopatra,
która podtrzymywała moją wiarę we własne siły i dawała mi wirtualne "kopniaki"   
w dobrym kierunku :D Dzięki jej za to :-)

Niebawem będę mogła pokazać Wam całość, nad którą pracowało kilkanaście biżuteryjek z całego kraju. Uwierzcie mi na słowo - jeszcze jest nie skończona, a już wygląda zjawiskowo.
Oczywiście w tym roku nie biżuteryjki nie zajmują się tylko jedną maską i męskimi bransoletkami. Projektów jest mnóstwo, a jeden piękniejszy od drugiego. Jak już będziemy mogły pochwalić się gotowymi pracami, od razu Was o tym poinformuję. Odkładajcie już gotówkę na licytacje, a słowo daję, że nie pożałujecie :-)

A na razie nacieszcie oko małą zajawką :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz