22 sierpnia 2014

Pracowitych wakacji ciąg dalszy :-)

Wakacje zbliżają się do końca... niestety... Koniec ze spaniem do 8,00 ;-) Za to nikt nie zabroni mi siedzieć przy koralikach do północy, to akurat się nie zmieni. Byle zdążyć rano młodą odstawić do przedszkola na czas...
No ale dość o tych strasznych, nieuchronnie zbliżających się chwilach :D
Ciesząc się deszczowym sierpniem, popełniłam te oto komplety.

Pierwszy jest w tonacji opaque- rainbow- turquoise oraz pf galvanized aluminium.
Wzór bransoletki wg Eleny Somerton. Kolczyki to nieśmiertelne rivoli 8 mm na sztyftach. Zawieszka - rivoli 10 mm. Kryształki w kolorze light turquoise.



I bransoletka solo z baaaardzo ozdobną zawieszką :-)



Drugi komplet jest w kolorze aquamarine.



I na koniec jeszcze mały komplet w kolorze vitrail light.
Miał być w kolorze vitrail medium, ale skleroza nie choroba :-)  Odcień medium będzie w poniedziałek.


7 komentarzy:

  1. Prześliczne te kompleciki rivoli zawsze pięknie wygląda na żywo pewnie jeszcze łądniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Fakt, rivoli mają swój urok i pasują niemal na każdą okazję :-)

      Usuń
  2. Podoba mi się. Może kolczyki to nie koniecznie, ale bransoletka jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może mieć swoje preferencje. Ja też nie jestem "bezkrytyczną fanką" wszystkich swoich wyrobów :-) Najważniejsze, żeby podobało się ( i z tego co wiem, podoba się) przyszłej właścicielce :-)

      Usuń
  3. O rany, jakie cudne turkusy. Ostatnio jakoś tak mi na turkusowo się podoba a to połączenie u Ciebie wyszło ślicznie. No i tych swarków tam Ci zazdroszczę pod ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkusy mają swój urok, szczególnie latem. Pięknie wyglądają na opalonej skórze :-) Echhhhh te swarki pod ręką to przekleństwo... ;-) Idziesz po jedne toggle, a wracasz z torebką rivolek :D

      Usuń