3 kwietnia 2014

Nowy początek :-)

Uzupełnianie zdjęć w postach to za dużo na moje nerwy :-) Wolę od początku tworzyć, niż zastanawiać się "co poeta miał na myśli" i gdzie, które zdjęcie było, brrrrr ;-)
Wybaczcie, ale zaczynam od nowa. Co zresztą wpisane jest w mój życiorys chyba już na stałe (zaczynanie od nowa, a nie proszenie o wybaczenie ;-)  ).
Kto mnie zna, wie o czym piszę :-D

A więc (taaak, nie zaczyna się zdania od "a więc")... a więc na początek coś słodkiego.
Jakość nie najlepsza, ale koneserzy docenią treść ;-)  Nie ma to jak dobra  Bombonierka  i nie koniecznie Merci ;-)  A teraz krótkie przypomnienie zeszłorocznych biżutków.

Kolczyki "Pawie oczka" dla Renaty.

Malinowy komplet dla mocno niezdecydowanej Pani. 
Ostatecznie wspomógł w potrzebie klinikę "Budzik"

I dla przypomnienia wspomnę, że rivoli uczyłam się oplatać wg tutorialu Weraph. Gwoli ścisłości, cała moja przygoda z beadingiem zaczęła się od bloga Weroniki i kilkutygodniowego intensywnego studiowania jej tutków :-) 

Sowi komplet na 15-ste urodziny Sandry, wg własnego pomysłu.

Komplet inspirowany filmem "Alicja w Krainie Czarów".
 Bransoletka wzór własny, kolczyki to również własne "kombinacje alpejskie".

 Komplet na studniówkę dla Martyny. Bransoletka wzór własny.

Mikołajowy prezent dla cioci Bożeny.

 Urodzinowy prezent dla Gosi. Wzór bransoletki wg Weraph.

Prezent dla Anety.

 Prezent dla Asi.

1 komentarz:

  1. Bardzo efektowna praca :-).Zapraszam serdecznie na urodzinowe Candy www.agolloarte.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń