30 kwietnia 2014

Kto kojarzy imię Villentretenmerth... ?
Miłośnicy sagi o Wiedźminie autorstwa Andrzeja Sapkowskiego na pewno wiedzą    o kogo chodzi. Dla pozostałych krótkie wyjaśnienie. Villentretenmerth to złoty smok. Mityczne stworzenie, które zupełnie nieoczekiwanie dla bohaterów sagi, okazało się być jednak nad wyraz rzeczywiste. Wraz z pojawieniem się złotego smoka pojawiło się ważne  pytanie o granicę możliwości...
Ja dawno nie przesuwałam  granicy moich możliwości. Przestałam mierzyć się z craftowymi wyzwaniami i chyba najwyższa pora to zmienić.
W głowie mam pełno pomysłów, ale jakoś mniej zapału do ich realizacji. Prościej jest robić w kółko to co się już potrafi. Tylko, że wiąże się to ze stagnacją i ten stan rzeczy zaczyna mi  już doskwierać. Pora wziąć się do roboty :-)

A to bransoletka, która kojarzy mi się ze złotym smokiem. Ma być prezentem dla nauczycielki wyjątkowej jak Villentretenmerth od równie wyjątkowych uczennic :-)
Podwójny sznur koralikowy na 6, wykonany z metallic iris brown i metallic bronze. Mooocnoooo zainspirowany miętową, podwójną bransoletką Weraph :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz